Our Services

Web Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Logo Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Web Development

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

VIEW ALL SERVICES

Shop Our Products

Hoodies

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

T-Shirts

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Jeans

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

BROWSE ALL OUR PRODUCTS

More of us

Customer Reviews

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Good Stuff We do!

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

More From Us...

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

EXPLORE CUSTOMERS STORIES

7. Ředitel a jeho sborovna

1 .800 

Cena za osobu: 1.800 Kč za 1 osobu - určeno ředitelům škol

Lektorka: Mgr. Michaela Veselá

Rozsah: 5 hodin

Cílem programu je zefektivnit nástroje, které jako ředitel/ka používáte při vedení „desáté třídy“ (sborovny) tak, abyste ty nejschopnější nepřetížili, tahounům neutrhli kýlu a slabší hráče udrželi v pracovním rytmu a tempu. Nastavení spravedlivých očekávání a systémových nástrojů blokujících nebezpečné excesy.

1. Kdo je kdo a k čemu. Běžte naproti přirozeným rolím a schopnostem. Nenoste sovy do Athén a nesnažte se aktivizovat spící panny. Každý dle svých možností, každému dle jeho potřeb.

2. Nastavení spravedlivých očekávání - eliminace dopadů působení těch, co se jen vezou, anebo mají neustále nějaké pozměňovací návrhy, které máte realizovat vy nebo někdo jiný. Kontrola produkce myšlenek.

3. Tahání za společné provazy a plutí na jedné lodi – základ, a dál ni krok.

4. Kabinetní politika a práce s neorganizovanou akční ženskou skupinou

Práce s příčinami selhávání sborovny (postup, jak to identifikovat, jak tomu čelit, jak nastavit preventivní mechanismy):

a) Lhostejnost k výsledkům, postavení a ego, nástroje ke zvýšení angažovanosti, využití i tlumení sólování ("já to mám takto a MOJE třída to má taky takto a my se nebudeme podřizovat ničemu školnímu")

b)  Vyhýbání se zodpovědnosti (" já ne, já ne, to voni"),  nízké standardy

c)  Absence důvěry

d) Obavy z konfliktů, umělá harmonie ("my jsme tady výborný kolektiv, který každému rád pomůže….toto se u nás neděje..")

e) Nedostatek věrnosti (vynášení drbů a zhoršování pověsti školy)

Cílová skupina: ředitelé/ky škol

Košík
Váš košík je prázdný.

Vypadá to, že jste si ještě nevybral(a).